Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jeroen Daggenvoorde - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jeroen Daggenvoorde - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

15 Oktober 2013 | Nederland, Deventer

De afscheidsfeestjes waren erg gezellig, de koffer is bijna gepakt en ook het visum is na heel wat treinritjes naar Den Haag uiteindelijk op tijd geregeld.
Klaar om te gaan!!

Morgen vliegen Lenny en ik rond 15.00 uur vanaf Schiphol via Londen naar Kaapstad. We zullen eerst 10 weken stage lopen in het Groote Schuur Hospital, en daarna hebben we nog een paar weken om nog meer van het prachtige Zuid Afrika te zien.

Via deze website houd ik jullie op de hoogte van mijn belevenissen!

Tot volgend jaar! :)

Jeroen

• 15 Oktober 2013 - 13:06

Fokke:

Suc 6 in kaapstad

• 15 Oktober 2013 - 20:21

Stephan & Malou:

Hoi Jeroen. Wij wensen je een hele fijne tijd in Zuid-Afrika. Maak er wat moois van. Succes met je stage en veel plezier in dit mooie land. Wij zijn nu al benieuwd naar je verhalen en foto's en gaan je zeker volgen. Geniet! Liefs, Stephan & Malou

• 16 Oktober 2013 - 07:29

Martijn Tibben:

Hallo Jeroen,

Een hele fijne, mooie en leerzame tijd in het mooie Zuid Afrika.

Ik volg je.

Goede reis.

Groeten,
    Martijn

• 20 Oktober 2013 - 09:44

Karin:

Heeeel veel succes en heeeel veel plezier daar! We hoorden al dat je elke maand bezoek krijgt ;). Genieten!! Groetjes Karin &Luc

• 28 Oktober 2013 - 16:35

Carolien Roeterdink:

Hallo Jeroen

Heel veel plezier daar en succes met je stage. Doe Albert en Annie de groeten, ze zijn onderweg!
    Geniet ervan, we blijven je volgen.

Groetjes Wim en Carolien Roeterdink uit Loo- Bathmen